Hírek
2018. Március 11. 19:01, vasárnap |
Belföld
Forrás: mti
Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini nemzetközi turisztikai börzén (ITB), ami fontos visszajelzés az országmárka építésében
- mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az MTI-nek adott interjújában vasárnap.
Hozzátette: Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányért a turisztikai ügynökség kapta az elismerést a vásár kreatív zsűrijétől. A tavaly június közepétől augusztus végéig tartó reklámokban a hazai úti célokat, a kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatták be és népszerűsítették, így például a Tokaji borvidék mellett a Hegyestű bazalthegyet vagy az egerszalóki sódombot.
Kiemelte: az úti célok népszerűsítésének óriási hatása van a belföldi turizmus élénkülésére, adataik szerint az őszi, borvidékekre fókuszáló kampány hatására például Tokajban 30 százalékkal, a téli kampány hatására Hévízen 25 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma egy hónap alatt. Az MTÜ kampányaiban arra törekszik, hogy a szezonalitás kiegyenlítése mellett addig nem ismert helyeket, településeket mutasson meg az országból.
A díj azért is jelentős elismerés Guller Zoltán szerint, mivel a globalizált világban az országok között jelentős verseny van nemcsak a befektetőkért, hanem a turistákért is. Ebben a versenyben az országmárka komoly versenyelőnyt hoz Magyarországnak. Az országmárka minden marketingkommunikációs megjelenést és tevékenységet magában foglal, ami hozzájárul az ország pozitív nemzetközi megítéléséhez. Az MTÜ valamennyi kampánya arra a gondolatra épül, hogy a turizmus a hazaszeretet egyik formája - tette hozzá. Magyarország versenyelőnye a turizmusban a víz és a biztonság, ezek a május végétől június végéig tartó nemzetközi kampány fő témái lesznek. Az élmények után már a biztonság a második legfontosabb szempont az úti cél megválasztásánál - húzta alá.
Szólt arról is, hogy szeptember 27-én Magyarország, Budapest ad otthont a turizmus világnapi rendezvényeknek, az MTÜ ezen mutatja majd be az új országmárkát.
Az idei, szerdától-vasárnapig tartó ITB-n több mint tízezer kiállító vett részt, 186 országból.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 04. 09:13, szombat | Belföld
Mohács 500 - Megkezdődik a mohácsi belváros és a nemzeti emlékhely megújítása
2025. Október 04. 09:11, szombat | Belföld
Orbán Viktor: az európai háborús stratégia egy délibáb
Az európai háborús stratégia tévedésen alapul, egy délibáb, össze fog omlani, súlyos következményei lesznek - jelentette ki a miniszterelnök pénteken a Kossuth rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában.
2025. Október 04. 09:10, szombat | Belföld
Szijjártó Péter: a Rheinmetall modern védelmi ipari központot létesít Zalaegerszegen
A Rheinmetall modern védelmi ipari fejlesztési és mérnöki központot létesít Zalaegerszegen nagyjából 3,7 milliárd forintos beruházással, nyolcvan, magas képzettséget igénylő munkahelyet teremtve
2025. Október 03. 07:01, péntek | Belföld
Energiaügyi államtitkár: 20 százalékkal emelkedne Magyarország energiaszámlája az orosz energiaembargó hatására
Húsz százalékkal emelkedne Magyarország energiaszámlája az orosz energiaembargó hatására - jelentette ki az Energiaügyi Minisztérium (EM) parlamenti államtitkára csütörtökön Szegeden.